Slöjd 

Jag har gjort en svart tjoktröja med luva med Batman märket på (märket är Svart & gul) jag har muddväv längst kanterna.

   
 

2. Jag fick min inspiration ifrån nån anan som hade gjort en vart tjoktröja så jag gjorde en likadan. Bara att jag satte på ett Batman märke, den idén hade jag nästan från första början, idén kom jag bara på sådär.

3.jag har arbetat med Tråd, symaskin, nål, stryckhjärn, tyg, flisofix, 

4.  Jag varade svart tyg till tröjan för jag tycker svart är fint som kläder, jag valde att ha gul på Batman märket för att det är så i original märket.

5. Jag tycker den är stilren för det är inte så mycket saker på den den är strandad, den ser ut so. En mys tröja som man bara har hemma.

6. På en skala från 1-5 på hur jag tycker att nag har arbetat är 4 för jag arbetade snabbt men bra, jag sydde inte snätt och jag var nogran när jag sydde och allt så jag tyckte det blev bra.

7. Det syns på min tröja för att den ser inte slarvgjord Ut.

Lämna en kommentar